LOL 10.25 Yama Notları

LOL 10.25 Yama Notları

Yazar: Emre League Of Legends

24 Kasım itibari ile 10.24 yama notları açıklandı hemen ardından 25 Kasım’da PBE LOL 10.25 yama notları da açıklandı. 9 Aralık‘ta çıkışını gerçekleştirecek olan 10.25 yaması için şimdiden yeni içerikler yayınlandı, bu yazımızda yeni yamada gelecek olan kostümleri, şampiyonu ve sihirdar simgelerini görebilirsiniz. LOL 10.25 meta şampiyonları neler merak ediyorsanız o yazımıza da göz atabilirsiniz.

LOL 10.25 Yama Notları

Oyuna 9 Aralık’ta gelmesi beklenen yeni yamanın içeri aşağıda bulunuyor; yeni kostümler, sihirdar simgeleri oldukça eğlenceli gözüküyor.

lol 10.25 öne çıkanlar

Zayıflayan Şampiyonlar

  • Annie
  • Fizz
  • Jhin
  • Kayle
  • Kayn
  • Morgana
  • Samira

Güçlenen Şampiyonlar

  • Anivia
  • Ekko
  • Gragas
  • Irelia
  • Ivern
  • Karthus
  • Lee Sin
  • Lulu
  • Mordekaiser
  • Nasus
  • Nidalee
  • Pantheon
  • Seraphine
  • Taliyah
  • Twitch
  • Yasuo
  • Yone

Yeni Şampiyon Rell

10.25 Yama notları ile birlikte oyuna yeni şampiyon Rell ekleniyor.

Gelecek Olan Yeni Kostümler

LOL 10.25 yaması ile birlikte oyuna yeni kostümler ekleniyor. Savaş Kraliçesi Diana, Savaş Kraliçesi Janna, Savaş Kraliçesi Katarina, Savaş Kraliçesi Qiyana, Ağaç Ata Ivern, Ağaç Ata Azir, Ağaç Ata Ornn, Ağaç Ata Rakan ve Ağaç Ata Xayah kostümleri yeni yama ile birlikte oyuna eklenecek. Kostümlere aşağıda detaylıca bakabilirsiniz.

Savaş Kraliçesi Diana

Savaş Kraliçesi Janna

Savaş Kraliçesi Katarina

Savaş Kraliçesi Qiyana

Ağaç Ata Azir

Ağaç Ata Ornn

Ağaç Ata Ivern

Ağaç Ata Rakan

Ağaç Ata Xayah

Eşya Dükkânı Güncellemeleri

Eşya dükkânını iyileştirmek için sıkı bir çalışma yapıyorduk ve bu sefer sizinle paylaşmak istediğimiz heyecan verici özellikler var. Takipte kalın. Henüz çalışmalarımız bitmedi ve yakında yeni değişikliklerle karşınızda olacağız.

Oyun İçi Sohbet Güncellemeleri

Yeni oyun içi sohbet üstünde çalışmaya devam ediyoruz. Bu sefer satırların fazla önce atlanmasına yol açan durumları gidermeye çalıştık.

  • Yazı boyutu küçültüldü.
  • Sohbet genişletildi.
  • Kaydırma çubuğunun pencereye uygun olmamasına yol açan hatalar giderildi.
  • Oyunu oynanamaz hale getiren, sohbet ve girdi arasındaki 1 piksellik hiza hatası giderildi.

Merkez Baskını Geri Dönüyor

 Merkez Baskını 10.25’te geri geliyor ve bu sefer modu en son getirdiğimizde aldığımız geribildirimlere bağlı olarak birkaç değişiklik yaptık ve bazı hataları giderdik.

  • Orman Muhafızı artık daha az hasar veriyor ama daha sık kitle kontrolü etkisi uyguluyor. Ayrıca artık kimi hedef aldığını gösteren bir lazere sahip.
  • Altın Spatula hariç, Merkez Baskını’na özel tüm eşyalar kaldırıldı. Merkez Baskını eşyaları altın kazanma ve totem koyma eşyaları hariç, Sihirdar Vadisi’nden aşina olduğunuz eşyalarla aynı şekilde çalışıyor.
  • Kurbağalar! Tilkiler! Haritaya yeni ortam çizimi güncellemeleri ve özellikleri getirdik.
  • Yampiri Yengeç’in haritanın alt kısmında bulunan evi, stratejik görüş oynanışları için daha fazla imkân sağlayacak şekilde güncellendi.
  • Üslerin girişleri biraz genişletildi.
  • Yukarıdaki bölümde bahsetmiştik ama Shyvana artık yeni bir pasife sahip!
  • Şampiyonların Mancınığı’na Savaş Kızağı’yla çarpıldığında mancınık artık yerinden oynatılamıyor.
  • URF Kapışması’na katılan şampiyonların yeteneklerinin kalıcı olarak kullanılamamasına yol açan hata giderildi (örn. Lulu’nun E – Yetiş, Pix! yeteneği).
  • Orman canavarları artık bazı şampiyonların yetenekleriyle (örn. Syndra’nın W – İrade Gücü ve Blitzcrank’in Q – Roket El yetenekleri) Şampiyonların Mancınığı’nın arkasına sıkıştırılamıyor.
  • Mancınık uçuşu sırasında katledilen ve kontrol edilebilir hale geçen şampiyonlar (örn. Kog’Maw’ın Pasif – Icathia Sürprizi yeteneği), artık istenilen konuma iniyor.
  • Bazı şampiyon yetenekleri (örn. Tahm Kench’in W – Ham Yap yeteneği) artık Hazine Yordle’larına geçici olarak hasar görmezlik sağlamıyor.
  • Şampiyonlar havadayken yeteneklerini kullanarak mancınığa girdiğinde (örn. Nidalee’nin W – Atıl, Ziggs’in W – Patlayıcı Lokumu yetenekleri vs.) artık yere indiklerinde mancınığa normal bir şekilde gireceklerinde elde edecekleri etkilere sahip oluyor.
  • Yone’nin E – Özgür Ruh yeteneği artık doğru biçimde patlayıp Hasar Ölçer Hedef Kuklalarına ve Hazine Yordle’larına gerçek hasar veriyor.
  • Kalista’nın R – Ecelin Çağrısı yeteneği artık Düello Kulübü sırasında zamanı durdurma etkisi altında olan takım arkadaşlarının üstünde kullanılamıyor.
Bunada Göz At  LOL FPS Gösterme | Ping Gösterme

Dereceli Güncellemesi

Sezon başlangıcını bütün oyuncular için daha az can sıkıcı hale getirmek adına dereceli üstünde yürüttüğümüz çalışmalar devam ediyor. Özellikle de Elmas Aşaması sistemini daha sade hale getiriyoruz, çünkü bu aşamada bambaşka bir erime özelliği mevcuttu. Yeni hali, Elmas oyuncuları için eski haline kıyasla daha affedici ve Ustalık üstündeki aşamalarda geçerli olan kurallardan daha esnek kurallar içeriyor.

  • İlk Yerleştirme Ayarlamaları: Sezon başlangıcında gerçekleşecek dereceli sıfırlaması, oyuncuların bekledikleri derecelere daha hızlı ulaşabilmesi için bu yıl daha küçük olacak. Bunu telafi etmek adına LP kazançlarını ve kayıplarını biraz daha azalttık.
  • Standartlaştırılmış Dereceli Erimesi: Artık Elmas Aşaması’nda da Ustalık ve üstünde kullanılan birikmiş oyun erimesi sistemi kullanılacak ama bu sistem biraz daha esnek olacak.

Ustalık, Üstatlık, Şampiyonluk

  • Oynanan her oyunla 1 gün biriktirirsiniz ve bu 10 güne kadar birikebilir.
  • 10 gün dereceli oyun oynamadıktan sonra birikmiş günlerinizden kaybetmeye başlarsınız.
  • Tüm birikmiş günleriniz tükenirse, Ustalık Aşaması’ndan düşene kadar her gün 250 LP kaybetmeye başlarsınız.

Elmas

  • Oynanan her oyunla 7 gün biriktirirsiniz ve bu 28 güne kadar birikebilir.
  • 28 gün dereceli oyun oynamadıktan sonra birikmiş günlerinizden kaybetmeye başlarsınız (Ustalık ve üstündeki bir aşamadan erimeyle Elmas’a düştüyseniz bu 28 günlük izin süreci gerçekleşmez).
  • Tüm birikmiş günleriniz tükenirse, Elmas Aşaması’ndan düşene kadar her gün 50 LP kaybetmeye başlarsınız.

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • LOL İSTEMCİSİ: “Bu kostüm artık alınamaz” ipucu, artık şampiyon seçiminde görünmüyor.
  • LOL İSTEMCİSİ: Sohbet penceresi artık şampiyon seçiminde sol tarafa geçmiyor.
  • LOL İSTEMCİSİ: Sosyal Panel – İmlecinizi oyundaki bir arkadaşınızın üstüne getirdiğinizde ortaya çıkan kartlar artık oyun türünü ve şampiyonu doğru bir şekilde gösteriyor.
  • Dirençleri eksiltilen hedeflerin yanında çıkan simgeleri standartlaştırdık.
  • Renekton’un katledilme repliği artık tüm dillerde doğru bir şekilde oynatılıyor.
  • Sylas artık Pasif – Petrisit Patlaması yeteneğini kullanırken isabet ettirdiği saldırılar için skora katkıda bulunmuş sayılıyor.
  • Yuumi’nin W – Sen ve Ben! yeteneği, şampiyon ayartıldığında veya havaya savrulduğunda artık bekleme süresine giriyor.
  • Kozmik Sömürücü Vladimir’in elindeki küre artık şampiyon yeniden dirildiğinde ortadan kaybolmuyor.
  • Nami’nin W – Med Cezir yeteneği artık takım arkadaşlarına Pasif – Vahşi Dalgalar yeteneğinin hareket hızı ilavesini sağlıyor.
  • Bard’ın Pasif – Gezginin Çağrısı yeteneğinin micinleriyle bir rakibe birden fazla kez saldırmak artık İmparatorun Fermanı’nı doğru biçimde uyguluyor.
  • Elise’in E – Örümcek İnişi yeteneği artık Pasif – Örümcek Kraliçe yeteneğinin etkilerini doğru biçimde arttırıyor.
  • Şövalyenin Adağı’nın Fedakârlık, Ölümsüz Kalkanyay’ın Can Simidi, Gece Tırpanı’nın Ruhsöken, Hextech Füzekemer’in Ses Patlaması ve Demir Solari’nin Broşu’nun Bağlılık etkilerinin simgeleri artık güçlendirme göstergesinde doğru biçimde görüntüleniyor.
  • Jhin Guinsoo’nun Hiddeti ve Runaan’ın Kasırgası’nı aldığında dördüncü atışından çıkan oklar artık normal miktarda hasar veriyor.
  • Şampiyonların can göstergeleri artık başka bir kalkan etkinken Kanasusamış’ın ve Kararma’nın pasifinin kalkanları etkinleştiğinde bile kalkan canını doğru gösteriyor.
  • Çantanızda yeni kullandığınız bir Pırıltı’yla başka bir eşyanın yerini değiştirdiğinizde o eşyanın bekleme süresinin sıfırlanmasına yol açan hata giderildi.
  • Şampiyonların normal saldırılarını güçlendiren yetenekler, destansı canavarlara saldırırken Mana Yüklemesi’ni artık doğru biçimde tetikliyor.
  • Kayle’ın R – Yüce Adalet yeteneğinin seviyesi yükseltildiğinde saldırı menzilinin artmasına yol açan hata giderildi.
  • Kalista’nın E – Ciğerini Sök yeteneğinin SG oranları düzeltildi.
  • Karthus artık Q – Hortlak Mayın yeteneğiyle Ufukgetiren’i tetikleyebiliyor.
  • Kalista’nın Q – Delici yeteneğiyle bir hedefi katletmek artık ilk hedefin üstünde birikmiş E – Ciğerini Sök yüklerini bir sonraki hedefine aktarıyor.
Bunada Göz At  LOL 10.18 Meta Şampiyonları | 10.18 Tier List

League of Legends Nedir?

League of Legends tempolu, rekabete dayalı, strateji oyunlarının heyecanını rol yapma oyunlarının öğeleriyle bir araya getiren çevrim içi bir oyundur. Tasarımları ve oynanışlarıyla kendine özgü şampiyonlardan oluşan iki takım, çeşitli savaş alanlarında ve oyun modlarında başa baş mücadele eder. League of Legends sürekli çeşitlenen şampiyonları, sık sık güncellenen içeriği ve canlı turnuva ortamıyla, her beceri seviyesindeki oyuncunun sıkılmadan çok uzun süre oynayabileceği bir oyundur.

LOL Nasıl Oynanır?

League of Legends 5’er kişilik 2 takımın, 3 koridordan oluşan bir haritada birbirlerinin merkezini yıkma mücadelesidir. Bu işlemi gerçekleştirirken çeşitli değişkenleri kullanmak durumunda olursunuz. Bu değişkenleri kullanma metodunuz da sizin stratejinizi belirler. Stratejinizi belirleyebileceğiniz 6 farklı değişken vardır. Bu değişkenler şu şekilde sıralanır; Şampiyonlar, Eşyalar, Kabiliyetler, Rünler ve Sihirdar Büyüleri. Tercih ettiğiniz seçeneğe göre rakibinize üstünlük sağlayabilir ve bu üstünlüğü koruyarak zafere ulaşabilirsiniz.


Yorum yaz

BEN KİMİM?
Emre Rothzerg

Ben Emre. Yıllardır hobi olarak oyun oynuyorum. Bu blogu sizlerle tecrübelerimi paylaşmak için açtım.

TAKİP EDİN:
İLETİŞİM:
[email protected]
SORUNUZ MU VAR?
ŞİMDİ ABONE OL