Call of Duty Warzone 2. Sezon Özellikleri Neler?

Call of Duty Warzone 2. Sezon Özellikleri Neler?

Yazar: Emre Genel

Call of Duty Warzone 2 ne zaman çıkıyor?

Muhtemelen son zamanların en popüler oyunlarından biri olan Call of Duty Warzone 2, kendine has özeliklerle geliyor. 25 Şubat itibariyle lansman ve tam sürümü ile piyasaya çıkan oyun, temel özelliklerine ek olarak radikal değişikliler sunuyor.

Warzone ve Black Ops Cold War’un 1. Sezonu iki oyunu bir araya getirerek Black Ops Cold War’daki her silahı Warzone’un zaten bol miktarda bulunan silah seçeneklerine ekledi. 1. Sezon biterken, zombi modu ve çeşitli yeni ipuçlarıyla çok fazla heyecanlanmıştı. Peki Call of Duty Warzone 2. Sezon özellikleri neler?

 

Yeni Cold War ve Warzone Sezon 2 Operatörleri

Yeni sezon için açıklanan fragmanda ilk anlatılanlardan biri Varşova Paktı savaşıydı. Naga’nın Woods ekibi tarafından saldırıya uğramadan önce Adler’in yakalanmasıyla ilgili olarak Sezon 1 Operatörü Stitch ile temas halinde olduğunu görüyoruz. Aynı fragmanda ortaya çıkan birkaç yeni karakterden de bahsediliyor.

Yeni Black Ops Cold War ve Warzone silahları

Yeni sezon Black Ops Cold War silahları arasında olanların bazıları şunlar:

Mini Gun

Aslında oyuncular bu silaha ilk sezondan aşina fakat yeni sezonla birlikte Black Ops Cold War oyuncuları da kullanabilecek.

Galil 

Galil de ilk sezon silahlarından biri olarak ikinci sezonda var oalcak silahlardan.

Tatar yayı

İkinci sezon ile birlikte gelen yeni silahlardan biri olan tatar yayı, fragmanda fazlasıyla kendini gösterdi.

Warzone Haritası 2. Sezon

Verdanks haritası, yeni sezonla birlikte gelen haritalardan biri. Warzone oyunun ilk sürümünden beri yer alan harita, ufak değişikliklerle yeniden karşımızda. Asıl heyecan veren harita, Ural Dağları olacak gibi. COD oyuncularının aşina olduğu kırsal alana yeni bir bakış açısı getirecek harita, karlı dağları ve nefes kesen görselliğiyle geldi.

Bunada Göz At  Niçin Ses İzolasyonu Kullanmalıyız ?

Cold War Season 2’de yeni çok oyunculu haritalar

Miami Strike (6v6)

Toplamda 12 oyuncunun karşılaştığı harita, modern bir şekilde geliyor.

 

Konak (2v2, 3v3)

Küçük bir savaş alanına sahip haritada aynı anda en fazla 6 oyuncu yer alabiliyor. Oyunun esas çatışma bölgesi ise konağın avlusu olacak.

 

Golova (Çoklu Takım)

Harita, terk edilmiş bir Rus köyü. Geniş bir sahada geçen oyunda 40 oyuncu savaşabiliyor.

 

Çoklu Takım Hardpoint

Büyük bir multiplayer haritası olan Hardpoint, dört kişilik takımların giriş yapabileceği bol aksiyonlu bir oyun.

 

LİG OYUNU

Apocalypse Hardpoint ve Express S&D’nin League Play rotasyonuna yeni eklemeleriyle, rekabet deneyimi iyileştirildi. Bu haritada oyuncular sadece birincil ve ikincil silahlarla çatışabilecek.

ZOMBİLER

Piyasaya sürüldüğünden beri hiç olmadığı kadar oynanan harita, büyük bir ilgi uyandırdı. Güncelleme ile beraber oyuna yeni salgın içeriği de eklendi.

Geleneksel yuvarlak tabanlı haritalar, yeni büyük ölçekli Outbreak deneyimleri ve Dead Ops Arcade 3 ve Onslaught’un ortak çalışma çılgınlığı arasında, topluluğa Zombies’in tadını çıkarması için hiç bu kadar çok yol sunmamıştı.

Zombi modu yenilikleri:

Salgın

  • Yeni Bölge
    • Salgın’a Sanatoryum (Gece) bölgesi eklendi.
  • Yeni Hedef
    • Salgın’a Güvenli Hedef eklendi.
  • Yeni Araç
    • Salgın’a Dirt Bike aracı eklendi.
  • Yeni Intel
    • Oyuncuların Ural Dağları’nda keşfetmeleri için yeni Ses Kayıtları ve Radyo Yayınları eklendi.
  • istikrar
    • Hedefler, Denemeler, RAI-K 84 ve Frost Blast Alan Yükseltmesi ile ilgili çeşitli çökmeler için düzeltmeler eklendi.
  • Oynanış
    • Oyuncuların Alpine’de haritadan düşebileceği çeşitli sorunlar ele alındı.
    • Oyuncuların Golova’da bir saksıda sıkışıp kalabileceği bir sorunu ele aldı.
    • Altın Sandık’ın araçları haritanın altına itebileceği bir sorun ele alındı.
    • Araçlarla yapılan öldürmelerin her zaman Dragon Relic’e katkıda bulunmadığı bir sorun giderildi.
Bunada Göz At  Call Of Duty Black Ops 4 Zombi Modu

Silah Eklentileri:

  • Krig 6
    • ADS’de ateş ederken daha iyi görünürlük.
    • Herhangi bir Optik ataşmanla ateş ederken silahın isabetliliği, silah hareketi ve görsel netlikte tam ayar geçişi.
    • Uzun bir süre ateş edildiğinde silahın “havada asılı” hissettiği durumlar ele alındı.
  • FFAR 1
    • Balistik hız% 12,8 artırıldı.
  • Groza
    • Maksimum hasar aralığı% 40 artırıldı.
  • Ekler
    • Saldırı tüfeklerinde Geri Tepmeyi etkileyen Muzzle ve Underbarrel eklentilerinde tam ayar geçişi.
  • Hafif makineli tüfekler
    • Milano 821
      • Orta menzilli hasar% 10 artırıldı.
      • Orta menzilli hasar aralığı% 33 artırıldı.
      • Sprint out hızı% 14,2 artırıldı.
      • Yükseltme hızı% 11 artırıldı.
      • ADS giriş hızı biraz artırıldı.
    • KSP 45
      • Balistik hız% 32,5 artırıldı.
      • Patlama gecikmesi% 20 azaltıldı.
    • AK-74u
      • Uzun süreli ateşleme ile azaltılmış doğruluk.
      • Namlu çıkış hızı% 23,4 azaltıldı.
    • LC10
      • Maksimum hasar aralığı% 41 azaltıldı.
      • Orta menzil hasarı biraz azaltıldı.
    • MAC-10
      • Biraz daha yatay yörüngeler eklemek için mermi deseni değiştirildi.
    • Ekler
      • SMG’lerde Geri Tepmeyi etkileyen Namlu ve Namlu Altı eklentilerinde tam ayar geçişi.
    • Hafif Makineli Tüfekler
      • Hafif Makineli Tüfek Alpha
        • Maksimum hasar aralığı% 25 düşürüldü.
      • Keskin Nişancı Tüfeği
        • Iron Sights ile keskin nişancı tüfeklerinde parlama etkisi devre dışı bırakıldı.
      • Tabancalar
        • 1911
          • ADS hızı% 11 artırıldı.
        • Magnum
          • Biraz azaltılmış kalça ateşi doğruluğu.
          • Dual Wield: Mermi yörüngeleri artık her iki silahı aynı anda ateşlerken daha çeşitli.
          • 7 ”Takedown Namlu ekini“ Tight Snub ”Namluya dönüştürdü. Bu eklenti artık hem düşmanlara hem de araçlara hasar veriyor.
        • Başlatıcılar
          • RPG-7
            • Biraz artırılmış patlama yarıçapı.
            • Düz roket uçuş yolunun uzunluğu büyük ölçüde artırıldı.
          • Genel
            • Roketler artık Hardcore’da Flak Jacket ile düşmanlara daha fazla hasar veriyor. Yine de 1 vuruşlu öldürme için doğrudan vuruş gerektirir.
          • Ekler
            • Piyade V-Şok
              • Artıları ve eksileri açıklığa kavuşturmak için ek açıklaması güncellendi.
            • Silah İlerlemesi
              • Oyuncular artık herhangi bir silahı, şu anda sahibi olmasalar bile kullanarak (örneğin, oyuncunun şu anda sahip olmadığı yerden başka bir oyuncunun silahını kullanarak) Silah XP’si ve Mücadele ilerlemesi kazanabilirler.
Bunada Göz At  Black Desert Türkiye&MENA’ya O’dyllita Bölgesi’nin Yeni Ana Görevleri Geliyor

Hareket Yenilikleri:

 

  • Duruş, çömelme ve yüzüstü duruşları değiştirme hızı biraz düşürüldü. 1. kişi ve 3. kişi bakış açıları arasındaki kalan eşitsizliği gidermek için ek ayarlamalar yapılacak.

Savaş Kaydı

  • Araçlar bölümü eklendi.
  • “Öldüren” istatistiğinin düzgün şekilde izlenmemesiyle ilgili bir sorun giderildi.

 

 

 


Yorum yaz

BEN KİMİM?
Emre Rothzerg

Ben Emre. Yıllardır hobi olarak oyun oynuyorum. Bu blogu sizlerle tecrübelerimi paylaşmak için açtım.

TAKİP EDİN:
İLETİŞİM:
[email protected]
SORUNUZ MU VAR?
ŞİMDİ ABONE OL